Giresun Belediyesi kent genelinde
Giresun Belediyesi, vatandaşların yaşam kalitesini artırmak ve kent genelindeki ihtiyaçlara hızlı
çözümler üretmek amacıyla çalışmalarına aralıksız devam ediyor. Fen İşleri Müdürlüğü, Su ve
Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü, Park ve Bahçeler Müdürlüğü ile Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri
tarafından şehrin farklı noktalarında yürütülen çalışmalar vatandaşlar tarafından memnuniyetle
karşılanıyor.
ÜSTYAPI ÇALIŞMALARI SÜRÜYOR
Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından Erikliman Mahallesi 169 Nolu Sokak’ta yeni imar yolu açma
çalışmaları sürdürülürken, Teyyaredüzü Mahallesi 153 Nolu Sokak’ta kaldırım düzenleme çalışması,
Çıtlakkale Mahallesi Çizmeci Sokak’ta yol betonlama çalışmaları, Hacısiyam Mahallesi Kısa Sokak’ta
parke yol tamiratı yapıldı. Seldeğirmeni Mahallesi Yükselen Sokak’ta ise ana yol kenarında yol silme,
genişletme ve temizlik çalışmaları gerçekleştirildi.
ALTYAPI ÇALIŞMALARI DEVAM EDİYOR
Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından Çıtlakkale Mahallesi Çizmeci Sokak’ta yağmur
suyu hattı ve kanalizasyon hattı çalışmaları yürütülürken, Ürün Sokak’ta şebeke hattı tamiratı
gerçekleştirildi. Yapılan çalışmalarla altyapının daha sağlıklı ve güvenli hale getirilmesi hedefleniyor.
YEŞİL ALANLAR VE ÇEVRE DÜZENLEMELERİ
Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri tarafından sahil güzergâhında ağaç budama çalışmaları
gerçekleştirildi. Çalışmalarla hem ağaçların sağlıklı gelişimi desteklenirken hem de kent estetiğine
katkı sağlandı.
Öte yandan Temizlik İşleri Müdürlüğü’ne bağlı ot biçme ekipleri tarafından Fevzi Çakmak Mahallesi
Yayla Sokak çevresinde ot biçme ve çevre temizliği çalışmaları yapıldı.
“ÇALIŞMALAR PROGRAM DAHİLİNDE SÜRECEK”
Belediye yetkilileri tarafından yapılan açıklamada, vatandaşların ihtiyaçları doğrultusunda şehir
genelinde planlanan çalışmaların belirlenen program çerçevesinde devam ettiği belirtilerek şu
ifadelere yer verildi:
“Giresun’un her mahallesine eşit hizmet ulaştırmak için ekiplerimiz sahada yoğun mesai harcıyor.
Üstyapı, altyapı, çevre düzenleme ve temizlik çalışmalarımızı belirlenen program dahilinde
sürdürüyoruz. Vatandaşlarımızın daha konforlu, güvenli ve yaşanabilir bir şehirde yaşamaları için
çalışmalarımıza kararlılıkla devam edeceğiz”
