ANAHTAR PARTİ’DEN ÖĞRENCİLERE TEBRİK MESAJI

Mustafa Ata öğrencilere tebrik

Mustafa Ata öğrencilere tebrik

Anahtar Parti Giresun İl Başkanlığı Çevre, Şehircilik, Afet ve Su Politikaları Başkanı Mustafa Ata, karne alan öğrencilere yönelik bir tebrik mesajı yayımladı.

Eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayan öğrencileri kutlayan Ata, gösterilen emek ve gayretin takdire şayan olduğunu ifade etti.

Karne heyecanı yaşayan tüm öğrencileri kutlayan Ata, emekleri ve özverileri için değerli öğretmenlere teşekkür etti.

Yaz tatilinin yalnızca dinlenme süreci değil aynı zamanda kendini geliştirme ve çevreyi gözlemleme fırsatı olduğunu belirten Ata, gençlerin doğayla daha fazla iç içe olmalarının önemine dikkat çekti.

Giresun’un doğal ve kentsel değerlerinin korunmasının ortak bir sorumluluk olduğunu vurgulayan Ata, Anahtar Parti olarak daha yaşanabilir, yeşil ve güvenli bir şehir için çalışmalarını sürdürdüklerini kaydetti.

Fındık bahçelerinden akarsulara, afet hazırlıklarından çevresel farkındalığa kadar birçok alanda sürdürülebilir bir gelecek hedefiyle hareket ettiklerini belirten Ata, tüm öğrencilere ve ailelerine sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili diledi.

Fuat Köse Gedikkaya İlkokulu Previous post BAŞKAN KÖSE ÖĞRENCİLERİN KARNE HEYECANINA ORTAK OLDU