ALİ TEMÜR: SAĞLIKTA YAPILAN HER ÇALIŞMANIN TAKİPÇİSİYİZ

Ali Temür Devlet Hastanesi

Ali Temür Devlet Hastanesi

AK Parti Giresun Milletvekili Ali Temür, İlhan Özdemir Devlet Hastanesi’ni ziyaret ederek Başhekim Dr. Mehmet Korkmaz, Başhekim Yardımcısı Erhan Teker ve hastane yönetimiyle bir araya geldi. Gerçekleştirilen ziyarette hastanenin mevcut durumu, sunulan sağlık hizmetleri, devam eden çalışmalar ve geleceğe yönelik planlamalar hakkında kapsamlı değerlendirmelerde bulunuldu. Vatandaşlara daha kaliteli ve erişilebilir sağlık hizmeti sunulması adına yürütülen çalışmaların ele alındığı görüşmede, sağlık alanındaki ihtiyaçlar ve çözüm önerileri de masaya yatırıldı. Ziyaret sonrası açıklamada bulunan Milletvekili Ali Temür, nazik ev sahiplikleri dolayısıyla Başhekim Dr. Mehmet Korkmaz’a, Başhekim Yardımcısı Erhan Teker’e ve hastane yönetimine teşekkür ederek, sağlık alanında fedakârca görev yapan tüm sağlık çalışanlarına başarılar diledi. Temür, sağlık hizmetlerinin güçlendirilmesi ve vatandaş memnuniyetinin artırılması adına yapılan her çalışmanın takipçisi olmaya devam edeceklerini ifade etti.

Giresun Belediyesi peyzaj çalışmaları Previous post GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN KENTE ESTETİK DOKUNUŞ
Kadın Kolları Dilek Öksüz Next post YENİDEN REFAH PARTİSİ KADIN KOLLARI’NDAN YENİ GİRESUN GAZETESİ’NE ZİYARET