GİRESUN TRAFİĞİ İÇİN ANAHTAR PARTİ’DEN 5 MADDELİK ÇÖZÜM PLANI

Anahtar Parti Giresun Yönetim

Anahtar Parti Giresun Yönetim

Anahtar Parti Giresun Yönetim Kurulu, şehirde her geçen gün artan trafik yoğunluğuna dikkat çekerek, sorunun çözümüne yönelik 5 maddelik öneri paketini kamuoyu ile paylaştı. Yapılan açıklamada, trafik sorununun vatandaşların günlük yaşamını olumsuz etkilediği belirtilirken, gerekli düzenlemelerin hayata geçirilmesi halinde ulaşımın daha güvenli ve akıcı hale gelebileceği ifade edildi.

Açıklamada şu ifadelere yer verildi:

GİRESUN TRAFİĞE TESLİM OLMAMALI!

Giresun’da trafik sorunu her geçen gün büyüyor. Vatandaş yolda, direksiyon başında zaman kaybediyor. Oysa çözüm belli, yeter ki irade olsun.

✅ Yolun sağındaki araç parkları kaldırılırsa yollar çift şerit olarak kullanılabilir.

✅ Yeni Mahalle girişi, G-City önü ve Söken Mahallesi girişinde yapılacak düzenleme ile trafik rahatlar.

✅ Sağ şeritler toplu taşıma araçlarına ayrılarak ulaşım hızlandırılabilir.

✅ Şehir merkezine yapılacak katlı otoparklar ile park karmaşası sona erdirilebilir.

✅ Orta refüjdeki ağaçlar sürücü görüşünü kapatıyor, yayalar tehlike altında. Düzenleme şarttır.

Giresun’un sorunları görmezden gelinemez.

Biz laf üretmeye değil, çözüm üretmeye geldik.

ANAHTAR PARTİ GİRESUN YÖNETİM KURULU

Her Şey Giresun İçin.

🔑 Mücadele yürek ister.

Yeniden Refah Dilek Öksüz Previous post YENİDEN REFAH PARTİSİ KADIN KOLLARI’NDAN KULOĞLU MEDYA’YA ZİYARET
Giresun Belediyesi peyzaj çalışmaları Next post GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN KENTE ESTETİK DOKUNUŞ