Fuat Köse Gedikkaya İlkokulu
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Gedikkaya İlkokulu ve Ortaokulu’nda düzenlenen karne törenine katılarak öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu. İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Ağabey Tanış’ın da yer aldığı programda öğrencilerle yakından ilgilenen Başkan Köse, sınıfları gezerek çocukları tek tek tebrik etti ve başarılarından dolayı kutladı.
Öğrencilere yaz tatilini en iyi şekilde değerlendirmeleri yönünde tavsiyelerde bulunan Köse, bol bol kitap okumalarını, dinlenmelerini ve aileleriyle kaliteli zaman geçirmelerini önerdi. Öğretmenler ve velilerle de sohbet eden Köse, eğitim sürecine emek veren tüm öğrenci ve öğretmenleri kutlayarak eğitimin toplumun geleceği açısından büyük önem taşıdığını vurguladı.
Köse, “Eğitim sadece okullarda alınan derslerle sınırlı değildir. Ailelerin, öğretmenlerin ve toplumun tüm kesimlerinin katkılarıyla gerçekleşir. Bir yıl boyunca gösterdiğiniz emek, sabır ve gayret için sizleri yürekten kutluyorum” ifadelerini kullandı.
Karne töreni, günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.
