BAŞKAN HALİL ÇETİN GENÇLERLE BİR ARAYA GELDİ: DUROĞLU’NUN GELECEĞİ GENÇLERLE ŞEKİLLENİYOR

Halil Çetin Homurlu Mahallesi’nde

Halil Çetin Homurlu Mahallesi’nde

Duroğlu Belediye Başkanı Halil Çetin, Homurlu Mahallesi’nden gençlerle bir araya geldi. Gerçekleştirilen buluşmada gençlerle samimi bir sohbet ortamı oluşurken, gençlerin fikirleri, hayalleri ve geleceğe yönelik beklentileri dinlendi.

Gençlerin enerjisi ve ortaya koydukları fikirlerin kendileri için önemli bir motivasyon kaynağı olduğunu belirten Başkan Çetin, Duroğlu’nun geleceğinin gençlerin katılımı ve katkısıyla şekillendiğini ifade etti.

Gençlerin sosyal ve yerel süreçlerde daha aktif yer almasının önemine dikkat çeken Çetin, belediye olarak her zaman gençlerin yanında olacaklarını, onların fikirlerine değer vereceklerini ve hayallerini desteklemeye devam edeceklerini söyledi.

Program sonunda katılım sağlayan gençlere teşekkür eden Çetin, bu tür buluşmaların düzenli olarak devam edeceğini belirtti.

Gaziler Mahallesi kanalizasyon şebekesi  Previous post GİRESUN’DA GAZİLER MAHALLESİ’NE YENİ KANALİZASYON HATTI