GİRESUN’DA GAZİLER MAHALLESİ’NE YENİ KANALİZASYON HATTI

Gaziler Mahallesi kanalizasyon şebekesi 

Gaziler Mahallesi kanalizasyon şebekesi

Giresun Belediyesi Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü, şehir genelinde altyapıyı güçlendirmeye yönelik çalışmalarını aralıksız bir şekilde sürdürüyor. Bu kapsamda, Gaziler Mahallesi 159 Nolu Sokak’ta bulunan Gülpembe Hatun Öğrenci Yurdu önünde yaşanan ihtiyaç nedeniyle yeni kanalizasyon şebekesi hattı oluşturuyor. Bölgede devam eden çalışma kapsamında 150 metre uzunluğunda yeni kanalizasyon şebekesi imalatı gerçekleştiriliyor. Yürütülen çalışmayla birlikte bölgenin altyapı kapasitesinin artırılması ve kanalizasyon hizmetlerinin daha sağlıklı ve verimli hale getirilmesi hedefleniyor. Çalışmaların tamamlanmasının ardından gerekli üstyapı düzenlemelerinin yapılacağı da bildirildi. Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü yetkilileri, gelecekte oluşabilecek altyapı sorunlarının önüne geçmek amacıyla şehir genelinde ihtiyaç duyulan noktalarda altyapı yatırımlarının devam ettiğini bildirdi. Yetkililer, modern ve güçlü bir altyapı oluşturma hedefi doğrultusunda çalışmaların belirlenen program dahilinde sürdürüleceğini ifade etti.

Erdoğan TBMM Grup Toplantısı Previous post ERDOĞAN GRUP TOPLANTISINDA: SİYASETTE ÇAMUR GÜREŞİNE GİRMEYECEĞİZ
Halil Çetin Homurlu Mahallesi’nde Next post BAŞKAN HALİL ÇETİN GENÇLERLE BİR ARAYA GELDİ: DUROĞLU’NUN GELECEĞİ GENÇLERLE ŞEKİLLENİYOR